Mukavaa perjantaita kaikille!

Ihan ensiksi ilmoitan pitäväni pari päivää lomaa emoilusta. Lähden huomenna työpaikan illanistujaisiin ja tulen sunnuntaina jossain vaiheessa kotiin ja koneen ääreen. Eli seuraavan kerran lisäilen saapuneita paketteja maanantaiaamuna ennen töihin lähtöä. Sunnuntaina vastailen jos on jotakin kiireellistä asiaa. Jos Isa saa oman koneensa toimimaan, niin hän tietysti lisäilee paketteja.

Tänään oli siis viimeinen pakettien lähetyspäivä! Lähetysraportti pitää olla meillä maanantaina 24.päivä viimeistään. Laittakaa saapumis- ja lähetysraportit omina posteina niin on helpompi sitten tarkistaa kuka on paketin lähettänyt. Vielä 20 lähetysraporttia puuttuu joten ensi viikolle on odotettavissa pakettisumaa

Mukavia paketteja on tähän mennessä saapunut rinkiläisille ja monta hyvää ohjetta olen itsellekkin laittanut ylös!

Lämmintä viikonvaihdetta!

-Mrs Bucket

**
edit: 21:00
Isa pääsee aina välillä käymään toisella koneella, mutta yleenä aina tällöin Mrs Bucket on jo kuitannut kaikki postit. Yleensä mulla on muutama posti vaan, missä kysellään seuraavasta ringistä tms., niihin sitten olen vastaillu
Olen viikonlopun töissä, mutta pyrin piipahtamaan muutaman kerran tällä koneella! Mun omalla tietokoneella vaan menee aina vaivaiset 30min. käynnistämisessä ja sitä rataa eikä silti ole taattu että netti toimii. Saa aina huokaista syvään ja yrittää pitää hermot kurissa

-Isa